Facebook
    ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

    Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety (ebook)(audiobook)(audiobook)

    Autor:
    Kate Hanley
    Wydawnictwo:
    Sensus
    Wydawnictwo:
    Sensus
    Ocena:
    5.0/6  Opinie: 1
    Stron:
    240
    Druk:
    oprawa miękka
    3w1 w pakiecie:
    PDF
    ePub
    Mobi
    Wyłącznie

    Książka

    niedostępna

    Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

    Ebook

    36,90 zł

    Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

    Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

    Przenieś na półkę

    Do przechowalni

    Twój prywatny łyk relaksu

    • Miałaś zły dzień?
    • Czujesz się zestresowana, zmęczona, sfrustrowana?
    • Chcesz odetchnąć i nabrać sił na kolejny dzień, tydzień, rok?
    Ta napisana lekkim językiem książka jest genialna i naprawdę pomocna. Trzymaj ją na biurku i na stoliku przy łóżku, a stres nie dopadnie Cię ani w dzień, ani w nocy.
    Jennifer Louden,
    autorka książki The Life Organizer

    Twoje rozkosznie zdrowe życie

    Czy czasem wydaje Ci się, że Twoje życie jest nieustannym pasmem frustracji i stresu? Czy zdarzają Ci się dni wściekle najeżone przeszkodami i utrapieniami, zarówno w pracy, jak i domu? Czy nawarstwiające się dolegliwości fizyczne sprawiają, że pod koniec dnia jesteś kompletnie wypompowana i zdemotywowana?

    Przestań pocieszać się śmieciowym jedzeniem, espresso czy kolejnym kieliszkiem czegoś mocniejszego. Zamiast tego proponujemy Ci metody zatroszczenia się o siebie, które skutecznie i trwale wyeliminują dolegliwości Twojego ciała, umysłu i duszy.

    Książka ta jest znakomitym remedium na wszelkie niedogodności życia. Zawiera zestaw prostych ćwiczeń, które możesz wykonać w dowolnym czasie i miejscu. Dzięki nim osiągniesz spokój, nie będziesz miewać koszmarów, poczujesz w sobie więcej energii, staniesz się mniej podatna na wahania nastroju — po prostu zaczniesz bardziej cieszyć się życiem!

    • W pracy: rozmowa kwalifikacyjna, przepracowanie, publiczne wystąpienia, ważne spotkanie, kłótnia z szefem.
    • Miłość i przyjaźń: zrywanie, przeprosiny, przekazywanie i odbieranie złych wieści, kłótnia, przebaczanie.
    • Dolegliwości fizyczne: kac, ból głowy, bóle żołądka, czkawka, bezsenność, PMS, przeziębienie.
    • Stany emocjonalne: rozdrażnienie, strach, przygnębienie, poczucie winy, rozpacz.
    • Życiowe zmiany: ślub, ciąża, rozwód, choroba, śmierć kogoś bliskiego.
    • W miejscach publicznych: tłok, korki, agresja, spóźnienie, zabłądzenie, choroba lokomocyjna.
    • Życie towarzyskie: pierwsza randka, poznawanie nowych osób, przyjmowanie gości, publiczna gafa.

    Zamknij

    Wybierz metodę płatności