Facebook
    ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

    Ukryta Przewaga. Trening mięśni głębokich (ebook)(audiobook)(audiobook)

    Wydawnictwo:
    Galaktyka
    Wydawnictwo:
    Galaktyka
    Ocena:
    Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
    Stron:
    232
    Druk:
    oprawa miękka
    2w1 w pakiecie:
    ePub
    Mobi

    Książka

    niedostępna

    Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

    Ebook

    39,90 zł 17%
    33,21 zł

    Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

    Przenieś na półkę

    Do przechowalni

    Zdobądź przewagę dzięki silnemu gorsetowi mięśniowemu!

    W Ukrytej przewadze położono nacisk na istotny element treningu, decydujący o możliwościach sportowych zawodnika. Przedstawione tu proste ćwiczenia wzmacniają gorset mięśniowy, co zapewnia prawidłowe najbardziej ekonomiczne wydatkowanie energii. Wykonywane według zaleconego planu treningowego, zwiększają efektywność ruchu i chronią przed kontuzjami.

    Polecam tę książkę nie tylko kolarzom, lecz także wszystkim, którzy chcą dbać o swoje zdrowie. Niezależnie od uprawianej dyscypliny.

    Czesław Lang,

    wicemistrz olimpijski, dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata, organizator Tour de Pologne

    Przygotowując się do zawodów, często zapominałam o treningu funkcjonalnym oraz rozciąganiu i stabilizacji mięśni głębokich. Przez to, mimo niezłej wydolności i wytrzymałości, czułam się jak kłoda. Pomagał mi wtedy Łukasz wspaniały specjalista, który naprawiał to, co sama popsułam. Nie powielaj mojego błędu. Wprowadź na stałe do swojego rozkładu dnia ćwiczenia przedstawione w tej książce.

    Ukryta przewaga to naprawdę uniwersalny poradnik. Jej lektura przyda się zarówno kolarzom, jak i biegaczom, triatlonistom, tenisistom czy zawodnikom trenującym sporty walki. Dosłownie wszystkim i na każdym poziomie zaawansowania.

    Iwona Guzowska,

    mistrzyni świata w kickboxingu i boksie zawodowym

    Rozwój siły mięśni głębokich ma ogromne znaczenie niemal w każdej dyscyplinie sportowej. W przypadku kolarstwa ta ukryta przewaga poprawia stabilizację pochylonej sylwetki, wpływa na zwiększenie precyzji ruchów i usprawnia ekonomię wysiłku. Książka Toma Danielsona dzięki praktycznym opisom i fotografiom znakomicie przedstawia podstawy teoretyczne oraz sposoby ich wdrażania w życie. Polecam ją sportowcom pragnącym zwiększyć swoje możliwości!

    Arkadiusz Kogut,

    trener Międzynarodowej Unii Kolarskiej UCI

    Ukryta przewaga to świetna książka zawierająca fachowe porady jednego z najlepszych amerykańskich kolarzy ostatniego piętnastolecia - Toma Danielsona oraz specjalistki od treningu ogólnorozwojowego - Allison Westfahl. Zawarto w niej innowacyjne plany ćwiczeń mięśni głębokich, które według najnowszych badań odgrywają kluczową rolę w sportach wytrzymałościowych.

    Ćwiczenia przetestowane przez Danielsona są pomocne nie tylko dla amatorów i profesjonalnych kolarzy, lecz także dla reprezentantów innych dziedzin sportu.

    Autorzy przekonują, że praca nad szczegółami ma ogromny wpływ na poprawę sprawności całego ciała, eliminuje kontuzje i pomaga osiągać lepsze wyniki sportowe. Danielson nie ukrywa, że gdyby nie pomoc Westfahl, prawdopodobnie musiałby przedwcześnie zakończyć przygodę z zawodowym ściganiem, którą na szczęście kontynuuje do dziś.

    Prosty język, ciekawa historia dwojga ludzi dzielących tę samą pasję, a przede wszystkim kopalnia wiedzy tak w skrócie można określić tę książkę.

    Jako instruktor fitness, kolarz amator oraz mistrz Polski dziennikarzy w kolarstwie szosowym, szczerze ją polecam.

    Andrzej Gucwa

    dziennikarz portalu naszosie.pl, instruktor zajęć Indoor Cycling w klubie Level Up Fitness we Wrocławiu

    W książce znajdziesz:

    45 nowatorskich ćwiczeń angażujących gorset mięśniowy

    5 dynamicznych ćwiczeń rozgrzewkowych

    plany treningowe podzielone na trzy poziomy

    zaawansowania, od amatorskiego do zawodowego

    treningi pozwalające zwiększać siłę i wytrzymałość

    oraz poprawiać równowagę

    skuteczne metody walki z bólami pleców, barków i karku

    treningi umożliwiające zwiększanie mocy wytwarzanej

    podczas podjazdów i jazdy w stójce

    Tom Danielson to jeden z czołowych kolarzy zawodowego peletonu. Przez lata cierpiał z powodu bólu pleców. W czasie zawodów i treningów musiał często zmieniać pozycję na siodełku, by jakoś sobie radzić z odczuwanym dyskomfortem. Dzięki zwiększeniu siły gorsetu mięśniowego zapomniał o cierpieniu i zdobył przewagę nad innymi kolarzami.

    Treningi gorsetu mięśniowego Tommyego D. zwiększą siłę twoich mięśni, a także poprawią równowagę, koordynację i wytrzymałość bez niepotrzebnego rozrostu masy mięśniowej. Nie musisz chodzić na siłownię ani korzystać z wyszukanego sprzętu. Dzięki tym prostym programom treningowym, które nie zabierają zbyt wiele czasu, zlikwidujesz zaburzenia równowagi mięśniowej i zminimalizujesz skutki kontuzji. Będziesz też mógł silniej pedałować w trakcie jazdy na stojąco, szybciej pokonywać podjazdy oraz efektywniej pozbywać się objawów zmęczenia po długiej jeździe.

    Zamknij

    Wybierz metodę płatności